Skocz do zawartości

Toggle shoutbox Shoutbox

@  Yeetro : (18 wrzesień 2019 - 19:07)

Jestesna gg czy tylko tutaj? :P

@  DenZ : (18 wrzesień 2019 - 18:45)

Mogę pomóc mi to rybka

@  Kernaut : (18 wrzesień 2019 - 18:21)

https://ots.org.pl/topic/193-germany-us-proxy-772-rookgaard-ots-torenaonline-start-280919/#entry530

 

Zapraszam na testy :)

@  Yeetro : (17 wrzesień 2019 - 21:39)

Denz moze chcesz pomoc przy ots? 8.6 real map z dodatkiem vipa / dodatkowych itemow i expowisk

@  DenZ : (14 wrzesień 2019 - 13:09)

Jak ogarnę sprawę z tymi botami to pojawi się discord.

@  Venuto : (12 wrzesień 2019 - 19:00)

Discord o wiele lepszy :P darmowy i bardziej funkcjonalny, mozna przesylac sobie przerozne pliki no ogolnie lepszy jest

@  Lucky Luke : (12 wrzesień 2019 - 18:47)

Być może teamspeak3 jak wszystko dobrze pójdzie ale to troche jeszcze trzeba poczekać :D

@  Venuto : (11 wrzesień 2019 - 22:03)

Yeetro

@  Venuto : (11 wrzesień 2019 - 22:03)

DenZ załóż forumowego discorda to możemy we 4-5 zrobić coś swojego :P oczywiscie ja mam chujowa wiedze ale jestem w tej chwili z Yeteroo na discordzie i kminimy co i jak :D

@  DenZ : (11 wrzesień 2019 - 22:00)

ja też się piszę

@  Kernaut : (11 wrzesień 2019 - 12:55)

Zapraszam, nowe ss'ki :)

@  Kernaut : (11 wrzesień 2019 - 12:55)

https://ots.org.pl/topic/193-germany-us-proxy-772-rookgaard-ots-torenaonline-start-280919/

@  Venuto : (10 wrzesień 2019 - 20:20)

Yeetro jak masz czas i chęci to spoko :P tworzę otsa pod 7.6 na silniku APO ale mapkę robię własną :P napisz na PW jak masz Discord to sie zgadamy. Co do ots 10/12 też nad tym myślałem także spoko można wszystko obgadać :D

@  Yeetro : (10 wrzesień 2019 - 19:26)

no Lucky kwestia dogadania czy 7.4 / 8.6 / 10+ :) ja preferuje te 3 klienty tibi

@  Lucky Luke : (10 wrzesień 2019 - 19:19)

Tez cos moge pomoc w wolnej chwili

@  Yeetro : (10 wrzesień 2019 - 19:07)

Venuto jak szukasz partnera do otsow to chetnie cos razem otworzymy

@  Yeetro : (10 wrzesień 2019 - 18:54)

Venuto najlepiej bylo by zrobic jakis ots 10 / 12 najbardziej teraz chodliwy towar :)

@  Venuto : (10 wrzesień 2019 - 18:33)

A tam pierdolenie :D zostaje przy 7.6 czyli nad tym nad czym siedzę od początku :P

@  Yeetro : (10 wrzesień 2019 - 15:40)

Ale wiesz zmiana zdania co 5min nie zadowoli graczy :) Postaw na jeden projekt i tego sie trzymaj nawet jak bys na poczatku nie uzyskal sporej liczby graczy. Wkoncu po czasie jak bys pracowal nad projektem ludzie by to dostrzegli i wbijali wieksza liczba :)

@  Venuto : (10 wrzesień 2019 - 13:13)

Weź xDD tutaj chodzi o dobro przyszłych graczy, żeby mieli gdzie grać i długo xD


Zdjęcie

Poradnik vocations.xml - Dokładny opis funkcji

vocations vocations.xml opis funkcji ots.org.pl poradnik [TUT]

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 OFFLINE   Hibo

Hibo

    Obywatel

  • Użytkownik
  • 23 postów

Napisano 19 lipiec 2019 - 12:26

Nie zauważyłem nigdzie tego tematu i na pewno na tym forum go nie ma.
Odnośnie często odwiedzanych kolosów typu otland też jest ciężko to znaleźć aczkolwiek kiedyś widziałem.
W każdym bądź razie wyjaśnię tutaj poszczególne frazy w pliku vocations.xml znajdującym się w katalogu data -> xml
Postaram się to zrobić jak najjaśniej potrafię by każdy zainteresowany zrozumiał.
Zaczynajmy więc.
Funkcje odpowiedzialne za profesje:
Spoiler
vocation id="0"
 Nie zmienny klucz (Identyfikator) naszej profesji
.
name="Profesja"
 Nazwa naszej profesji
.
description="profesja"
Jest to opis odpowiadający dwukliku bądź look, he is profesja lub she is profesja.
.
fromvoc="ilość"
odpowiada to za promocje z danej profesji na wyższą, zamiast "ilość" należy określić poprzedni vocation id=" ".
Jeśli zrobimy nową profesję i będzie ona mieć w przykładzie vocation id="90" a chcemy by można
było awansować z vocation id="4" czyli jak widać nasza profesja 90 jest knightem(id 4)
wtedy dodajemy fromvoc="4"
 
Funkcje odpowiedzialne za rozwój przy awansie:
Spoiler
Funkcje odpowiedzialne za regeneracje:
Spoiler
Funkcje odpowiedzialne za awanse skilli:
Spoiler
Funkcje odpowiedzialne za Soul oraz atak:
Spoiler
Funkcja odnosząca się do awansowania profesji:
Spoiler
.
Teraz zajmijmy się formułami 
Spoiler
.
.
Funkcja za odpowiedzialna za mnożnik naszego zdobywania doświadczenia + bonus
Spoiler

 

 

Poradnik napisałem własnoręcznie oraz nie został skopiowany w ani jednym zdaniu z innych forum.
Jeśli chcesz udostępnić ten poradnik proszę byś zawarł w temacie Autora takowego poradnika czyli mnie,
 oraz podał link do tego tematu. W innym razie, nie masz żadnych praw do udostępnienia mojej pracy.
 
Edytowane z powodu aktualizacji [Poprawiono wizualnie]

Użytkownik Hibo edytował ten post 2 tygodni temu

Wiecie jaki jest zawsze klucz sukcesu?

Nie ważne czy jesteś bogaty, czy biedny...

Nie ważne ile zarabiasz, ile masz lat...

Nie ważne, że wzór E=mc2 nic ci nie mówi...

Nie ważne czy chorujesz, czy się starasz...

Nie ważne czy posiadasz wiedzę, czy jesteś jak sandał, suchy i pusty...

Ważne jest to jakie masz plecy i co dzięki nim osiągniesz.


#2 OFFLINE   Hibo

Hibo

    Obywatel

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 23 postów

Napisano 2 tygodni temu

Denz, mogę prosić o przeniesienie tego tematu do działu Poradniki?

Nie jest to nic wspólnego z tym działem, jest to opis poszczególnych funkcji + przetłumaczenie na język polski i wytłumaczenie działania zawartości pliku vocations.xml


Wiecie jaki jest zawsze klucz sukcesu?

Nie ważne czy jesteś bogaty, czy biedny...

Nie ważne ile zarabiasz, ile masz lat...

Nie ważne, że wzór E=mc2 nic ci nie mówi...

Nie ważne czy chorujesz, czy się starasz...

Nie ważne czy posiadasz wiedzę, czy jesteś jak sandał, suchy i pusty...

Ważne jest to jakie masz plecy i co dzięki nim osiągniesz.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: vocations, vocations.xml opis funkcji, ots.org.pl, poradnik, [TUT]

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych