Skocz do zawartości

OTS.org.pl ~ Open Tibia Forum wykorzystuje pliki cookie. Privacy Policy Przeczytaj więcej informacji. Aby usunąć tę wiadomość, kliknij przycisk po prawej stronie:    I accept the use of cookies
  • Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja



Toggle shoutbox Shoutbox

@  DenZ : (24 marzec 2020 - 19:04)

Nie

@  Majdan14 : (24 marzec 2020 - 09:33)

żyje to forum?

@  Aim0w0w : (23 marzec 2020 - 12:34)

Siema jest jakiś poradnik jak postawić serva 8.6 na vps liniux debian 8

@  Lolmenix : (18 marzec 2020 - 19:10)

siema parowy

@  LEMO : (18 marzec 2020 - 17:03)

pomoże ktoś? https://ots.org.pl/t...servera/?p=1445

@  ImaG : (18 marzec 2020 - 10:52)

https://ots.org.pl/forum/10-wasze-silniki/ do wyboru do koloru, solo offline jest fajnie uczyc sie tworzyc takowego ots'a ;)

@  PanLis : (17 marzec 2020 - 13:55)

Cześć, czy znajdę tutaj gotowego otsa to zabawy solo na offline?

@  DenZ : (15 marzec 2020 - 10:10)

Tak to dlatego piszesz z multi konta dewral

@  dadada : (15 marzec 2020 - 07:58)

ale zjebane jest to forum

@  cortex96pl : (14 marzec 2020 - 23:49)

halo zyje ktos? :D

@  cortex96pl : (14 marzec 2020 - 19:32)

kurwa bo ja nowy w te tematy i za huja nie moge poradnika znalesc

@  cortex96pl : (14 marzec 2020 - 19:32)

te kierownik jak utworzyc plik autogen.sh i build.sh w source XD

@  cortex96pl : (14 marzec 2020 - 07:14)

@LEMO ja chce zrobic tylko czekam na goscia zeby mi pomgl src ogarnac bo cos error jest

@  LEMO : (14 marzec 2020 - 00:13)

Ma ktoś jakiś wodbo ots?

@  Nush : (12 marzec 2020 - 05:54)

jak ktokolwiek zaczyna robić serwer, to polecam od razu sięgnąć po tfs 1.3

@  Nush : (12 marzec 2020 - 05:54)

btw

@  theszczepan4 : (09 marzec 2020 - 16:13)

https://ots.org.pl/topic/645-szukam-teamu/

@  theszczepan4 : (09 marzec 2020 - 16:13)

Zapraszam

@  Fatamorgana : (06 marzec 2020 - 23:27)

Czy da mi ktoś namiary na użytkownika Kajsiusiak ?

@  Venuto : (05 marzec 2020 - 20:14)

Hahah tak to jest ze mną :D


Zdjęcie

[MC] Brak wirusów //Multi open any program

free mc tibia mc multisteam download free vir mc mc any tibia mc any game 2x steam jeden komp mc bez wirusow tibia mc ots.org.pl

  • Zamknięty Temat jest zamknięty

Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 OFFLINE   Hibo

Hibo

    Rzemieślnik

  • Zasłużony
  • 109 postów
  • 11 Podziękowało
  • Lokalizacja: Country Flag
  • Czas Online: 19h 17m 1s

Napisano 07 listopad 2019 - 15:03

Cześć, przedstawię wam w tym wątku jak lub skąd można mieć darmowe, bez wirusów mc 'multi client' nie tylko pod tibię.

Na pewno wiele osób boryka się ze scrackowanymi wersjami "mcków" gdzie jest chociaż jeden wykryty wirus.

Program Sandboxie oferuje włączenie równolegle na naszym PC dwóch identycznych programów pod dwoma różnymi "PID" Process ID, przez co w przykładzie steam'a możemy go odpalić dwukrotnie na dwóch różnych kontach, lecz na jednym PC w tym samym czasie, tak działa to też z grą CSGO jeśli ktoś by miał pytanie.

Steam jak i inny program/gra podczas włączenia ma swój PIDsandboxie oferuje nam włączenie wielokrotnie ten sam program przypisując mu inny PID przez co w przypadku steama nie wyskakuje błąd bądź alert o włączonej aplikacji.

  • //Nie działa przy aktualnej wersji tibii.

  • //Screeny wykonane 2 tygodnie temu przed aktualizacją steam'a.

 

 

Niżej oczywiście screeny oraz linki.

 

 

Proszę Zalogować się lub Zarejestrować żeby zobaczyć ukrytą zawartość

 

 

Proszę Zalogować się lub Zarejestrować żeby zobaczyć ukrytą zawartość

 

 

Proszę Zalogować się lub Zarejestrować żeby zobaczyć ukrytą zawartość

 

 

Proszę Zalogować się lub Zarejestrować żeby zobaczyć ukrytą zawartość

 

 

Proszę Zalogować się lub Zarejestrować żeby zobaczyć ukrytą zawartość

 

 

DOWNLOAD:

Spoiler

Nie wiem czy musi być skan skoro jest to strona producenta.


Użytkownik Hibo edytował ten post 08 listopad 2019 - 12:11

Wiecie jaki jest zawsze klucz sukcesu?
Nie ważne czy jesteś bogaty, czy biedny...
Nie ważne ile zarabiasz, ile masz lat...
Nie ważne, że wzór E=mc2 nic ci nie mówi...
Nie ważne czy chorujesz, czy się starasz...
Nie ważne czy posiadasz wiedzę, czy jesteś jak sandał, suchy i pusty...
Ważne jest to jakie masz plecy i co dzięki nim osiągniesz.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Zmień widoczność %s Top 5 Statystyki:

Nowi użytkownicy Najaktywniejsi użytkownicy Aktywne fora Najnowsze posty
  •  Lutzek
     Rejestracja: 29 mar 2020
  •  dawid98cc
     Rejestracja: 28 mar 2020
  •  braker
     Rejestracja: 26 mar 2020
  •  majstersztyk
     Rejestracja: 25 mar 2020
  •  ernestbursa
     Rejestracja: 24 mar 2020
  •  DenZ
     postów: 213
  •  Hibo
     postów: 109
  •  Kajsiusiak
     postów: 75
  •  ImaG
     postów: 69
  •  matik
     postów: 51
  •  Kosz
     ( tematy: 44 - odpowiedzi: 68 )
  •  Archiwum
     ( tematy: 17 - odpowiedzi: 54 )
  •  Zespoły
     ( tematy: 11 - odpowiedzi: 38 )