Skocz do zawartości

OTS.org.pl ~ Open Tibia Forum wykorzystuje pliki cookie. Privacy Policy Przeczytaj więcej informacji. Aby usunąć tę wiadomość, kliknij przycisk po prawej stronie:    I accept the use of cookies
  • Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja



Toggle shoutbox Shoutbox

@  dominik_zywot : (03 kwiecień 2020 - 17:51)

https://ots.org.pl/topic/664-poszukuje-ludzi-do-współpracy/

@  Savar : (03 kwiecień 2020 - 17:25)

Zapłacę za acc maker dbviolent ma kotś?

@  snowhite023 : (01 kwiecień 2020 - 08:08)

Witam wszystkich czy posiada ktoś jakieś ciekawe odświeżone silniki anime? byłbym mega wdzięczny za pomoc. Pozdrówki

@  Aim0w0w : (30 marzec 2020 - 16:08)

Pomoże ktoś ?!

@  DenZ : (24 marzec 2020 - 19:04)

Nie

@  Majdan14 : (24 marzec 2020 - 09:33)

żyje to forum?

@  Aim0w0w : (23 marzec 2020 - 12:34)

Siema jest jakiś poradnik jak postawić serva 8.6 na vps liniux debian 8

@  Lolmenix : (18 marzec 2020 - 19:10)

siema parowy

@  LEMO : (18 marzec 2020 - 17:03)

pomoże ktoś? https://ots.org.pl/t...servera/?p=1445

@  ImaG : (18 marzec 2020 - 10:52)

https://ots.org.pl/forum/10-wasze-silniki/ do wyboru do koloru, solo offline jest fajnie uczyc sie tworzyc takowego ots'a ;)

@  PanLis : (17 marzec 2020 - 13:55)

Cześć, czy znajdę tutaj gotowego otsa to zabawy solo na offline?

@  DenZ : (15 marzec 2020 - 10:10)

Tak to dlatego piszesz z multi konta dewral

@  dadada : (15 marzec 2020 - 07:58)

ale zjebane jest to forum

@  cortex96pl : (14 marzec 2020 - 23:49)

halo zyje ktos? :D

@  cortex96pl : (14 marzec 2020 - 19:32)

kurwa bo ja nowy w te tematy i za huja nie moge poradnika znalesc

@  cortex96pl : (14 marzec 2020 - 19:32)

te kierownik jak utworzyc plik autogen.sh i build.sh w source XD

@  cortex96pl : (14 marzec 2020 - 07:14)

@LEMO ja chce zrobic tylko czekam na goscia zeby mi pomgl src ogarnac bo cos error jest

@  LEMO : (14 marzec 2020 - 00:13)

Ma ktoś jakiś wodbo ots?

@  Nush : (12 marzec 2020 - 05:54)

jak ktokolwiek zaczyna robić serwer, to polecam od razu sięgnąć po tfs 1.3

@  Nush : (12 marzec 2020 - 05:54)

btw


Zdjęcie

Runy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty

26 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   matik

matik

    Czeladnik

  • Użytkownik
  • 51 postów
  • 0 Podziękowało
  • Czas Online: 22h 49m 33s

Napisano 17 listopad 2019 - 16:54

Witam pomogłby mi moze ktos w moim problemie  ? :D

Chodzi mi o to iz npc jesli sprzeda mi 1 runke i ja wystrzele to jest git ale gdy kupie np.2 (sa zestackowane oczywiscie) to ten sd mi sie nie konczy . Jak chce go rozlozyc na 2 runki osobne to lipa bo i tak ta 1 sie nie konczy.

Gdzie szukac problemu ?

 



#2 OFFLINE   Yeetro

Yeetro

    Czeladnik

  • Moderator
  • 46 postów
  • 3 Podziękowało
  • Czas Online: 23h 47m 9s

Napisano 17 listopad 2019 - 17:04

Witam a powiedz mi czy wszystko tak działa runy / potiony itp



#3 OFFLINE   matik

matik

    Czeladnik

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 51 postów
  • 0 Podziękowało
  • Czas Online: 22h 49m 33s

Napisano 17 listopad 2019 - 17:40

Potiony dzialaja normalnie tylko runki dziwne sa ;d tak samo np. kupie 20 sd to jeest w 1 runce i moge ja rozkladac i strzelac ile chce



#4 OFFLINE   DenZ

DenZ

    Administrator

  • Administrator
  • 213 postów
  • 7 Podziękowało
  • GG::
  • Lokalizacja: Country Flag
  • Czas Online: 2d 14h 3m 49s

Napisano 17 listopad 2019 - 17:41

Config.lua - tu masz źle ustawione.

removeRuneCharges true - zmień na removeRuneCharges false

#5 OFFLINE   matik

matik

    Czeladnik

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 51 postów
  • 0 Podziękowało
  • Czas Online: 22h 49m 33s

Napisano 17 listopad 2019 - 18:06

teraz to sie wogole nie koncza runy 



#6 OFFLINE   Yeetro

Yeetro

    Czeladnik

  • Moderator
  • 46 postów
  • 3 Podziękowało
  • Czas Online: 23h 47m 9s

Napisano 17 listopad 2019 - 18:08

No to jak wogole to inna gadka zrob tak jak Denz Ci mowi :P bo mowiles ze sie konczyly a dopiero jak w stack wchodzily to sie przestaly konczyc :P



#7 OFFLINE   matik

matik

    Czeladnik

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 51 postów
  • 0 Podziękowało
  • Czas Online: 22h 49m 33s

Napisano 17 listopad 2019 - 18:15

Nawet jak kupie np 20 to mi nie pokazuje 20Sd tylko 1 runa tak jakby a pisze mi 18:15 Using one of 20 sudden death runes...



#8 OFFLINE   Yeetro

Yeetro

    Czeladnik

  • Moderator
  • 46 postów
  • 3 Podziękowało
  • Czas Online: 23h 47m 9s

Napisano 17 listopad 2019 - 18:43

ja bym zobaczyl w Spells.cpp takie linijki czy tak wygladaja:

Spell::postSpell(player);
        if(hasCharges && item && g_config.getBool(ConfigManager::REMOVE_RUNE_CHARGES))
            g_game.transformItem(item, item->getID(), std::max((int32_t)0, ((int32_t)item->getItemCount()) - 1));

 

if((fromItem->isStackable() || fromItem->hasCharges()) && fromItem->getSubType() > 1)



#9 OFFLINE   DenZ

DenZ

    Administrator

  • Administrator
  • 213 postów
  • 7 Podziękowało
  • GG::
  • Lokalizacja: Country Flag
  • Czas Online: 2d 14h 3m 49s

Napisano 17 listopad 2019 - 18:45

Piszesz tak nie zrozumiale że nie wiem co chcesz uzyskać, napisz normalnie, powoli i czytelnie a nie "Chodzi mi o to iz npc jesli sprzeda mi 1 runke i ja wystrzele to jest git" co mam rozumieć przez słowo "git"?



#10 OFFLINE   Yeetro

Yeetro

    Czeladnik

  • Moderator
  • 46 postów
  • 3 Podziękowało
  • Czas Online: 23h 47m 9s

Napisano 17 listopad 2019 - 18:46

DenZ tez probuje do tego dojsc hehe :P



#11 OFFLINE   Yeetro

Yeetro

    Czeladnik

  • Moderator
  • 46 postów
  • 3 Podziękowało
  • Czas Online: 23h 47m 9s

Napisano 17 listopad 2019 - 18:57

Zobacz jeszcze npc.lua :

local ignoreCap = false
    local item, a = nil, 0
    if(inBackpacks) then
        local custom, stackable = 1, isItemStackable(itemid)
        if(stackable) then
            custom = math.max(1, subType)
            subType = amount
            amount = math.max(1, math.floor(amount / 100))

 

if(isItemStackable(itemid)) then
        a = amount * math.max(1, subType)
        repeat
            local tmp = math.min(100, a)
            item = doCreateItemEx(itemid, tmp)
            if(doPlayerAddItemEx(cid, item, ignoreCap) ~= RETURNVALUE_NOERROR) then
                return 0, 0
            end



#12 OFFLINE   Yeetro

Yeetro

    Czeladnik

  • Moderator
  • 46 postów
  • 3 Podziękowało
  • Czas Online: 23h 47m 9s

Napisano 17 listopad 2019 - 19:00

A Dokladniej to chodzi mi o ta 100 miedzy wierszami :P



#13 OFFLINE   Yeetro

Yeetro

    Czeladnik

  • Moderator
  • 46 postów
  • 3 Podziękowało
  • Czas Online: 23h 47m 9s

Napisano 17 listopad 2019 - 19:21

A jak nie pomoglem to wstaw jakies screeny



#14 OFFLINE   matik

matik

    Czeladnik

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 51 postów
  • 0 Podziękowało
  • Czas Online: 22h 49m 33s

Napisano 17 listopad 2019 - 19:22

A mialbys caly ten plik lua bo jak zamienilem to na Twoje to nie mam npckow

Chodzi mi o to ze wszystko mi sie konczy tak jak ma tylko gdy kupie wiecej niz 1 runke to nawet nie widac ze jest ich wiecej i sie przestaja konczyc.. ;/



#15 OFFLINE   Yeetro

Yeetro

    Czeladnik

  • Moderator
  • 46 postów
  • 3 Podziękowało
  • Czas Online: 23h 47m 9s

Napisano 17 listopad 2019 - 19:24

Podaj mi klienta pod jakim dzialasz



#16 OFFLINE   matik

matik

    Czeladnik

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 51 postów
  • 0 Podziękowało
  • Czas Online: 22h 49m 33s

Napisano 17 listopad 2019 - 19:28

Dokładnie mam Your ots by Baiak 8.6  

[17/11/2019 19:05:24] The Forgotten Server, version 0.3.6 (Crying Damson)



#17 OFFLINE   Yeetro

Yeetro

    Czeladnik

  • Moderator
  • 46 postów
  • 3 Podziękowało
  • Czas Online: 23h 47m 9s

Napisano 17 listopad 2019 - 19:29

Tu trzymaj pod 8.6 :

Proszę Zalogować się lub Zarejestrować żeby zobaczyć ukrytą zawartość

Proszę Zalogować się lub Zarejestrować żeby zobaczyć ukrytą zawartość

Proszę Zalogować się lub Zarejestrować żeby zobaczyć ukrytą zawartość

Proszę Zalogować się lub Zarejestrować żeby zobaczyć ukrytą zawartość

Proszę Zalogować się lub Zarejestrować żeby zobaczyć ukrytą zawartość



#18 OFFLINE   matik

matik

    Czeladnik

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 51 postów
  • 0 Podziękowało
  • Czas Online: 22h 49m 33s

Napisano 17 listopad 2019 - 19:44

Niestety npc dalej nie ma ;d wgrywam stare lua



#19 OFFLINE   matik

matik

    Czeladnik

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 51 postów
  • 0 Podziękowało
  • Czas Online: 22h 49m 33s

Napisano 17 listopad 2019 - 19:46

Jest takie ;d
-- Include the Advanced NPC System
dofile(getDataDir() .. 'npc/lib/npcsystem/npcsystem.lua')
 
function selfIdle()
following = false
attacking = false
 
selfAttackCreature(0)
target = 0
end
 
function selfSayChannel(cid, message)
return selfSay(message, cid, false)
end
 
function selfMoveToCreature(id)
if(not id or id == 0) then
return
end
 
local t = getCreaturePosition(id)
if(not t.x or t.x == nil) then
return
end
 
selfMoveTo(t.x, t.y, t.z)
return
end
 
function getNpcDistanceToCreature(id)
if(not id or id == 0) then
selfIdle()
return nil
end
 
local c = getCreaturePosition(id)
if(not c.x or c.x == 0) then
return nil
end
 
local s = getCreaturePosition(getNpcId())
if(not s.x or s.x == 0 or s.z ~= c.z) then
return nil
end
 
return math.max(math.abs(s.x - c.x), math.abs(s.y - c.y))
end
 
function doMessageCheck(message, keyword)
if(type(keyword) == "table") then
return table.isStrIn(keyword, message)
end
 
local a, b = message:lower():find(keyword:lower())
if(a ~= nil and b ~= nil) then
return true
end
 
return false
end
 
function doNpcSellItem(cid, itemid, amount, subType, ignoreCap, inBackpacks, backpack)
local amount = amount or 1
local subType = subType or 1
local ignoreCap = ignoreCap and true or false
 
local item = 0
if(isItemStackable(itemid)) then
item = doCreateItemEx(itemid, amount)
if(doPlayerAddItemEx(cid, item, ignoreCap) ~= RETURNVALUE_NOERROR) then
return 0, 0
end
 
return amount, 0
end
 
local a = 0
if(inBackpacks) then
local container = doCreateItemEx(backpack, 1)
local b = 1
for i = 1, amount do
item = doAddContainerItem(container, itemid, subType)
if(itemid == ITEM_PARCEL) then
doAddContainerItem(item, ITEM_LABEL)
end
 
if(isInArray({(getContainerCapById(backpack) * B), amount}, i)) then
if(doPlayerAddItemEx(cid, container, ignoreCap) ~= RETURNVALUE_NOERROR) then
b = b - 1
break
end
 
a = i
if(amount > i) then
container = doCreateItemEx(backpack, 1)
b = b + 1
end
end
end
 
return a, b
end
 
for i = 1, amount do
item = doCreateItemEx(itemid, subType)
if(itemid == ITEM_PARCEL) then
doAddContainerItem(item, ITEM_LABEL)
end
 
if(doPlayerAddItemEx(cid, item, ignoreCap) ~= RETURNVALUE_NOERROR) then
break
end
 
a = i
end
 
return a, 0
end
 
function doRemoveItemIdFromPos (id, n, position)
local thing = getThingFromPos({x = position.x, y = position.y, z = position.z, stackpos = 1})
if(thing.itemid == id) then
doRemoveItem(thing.uid, n)
return true
end
 
return false
end
 
function getNpcName()
return getCreatureName(getNpcId())
end
 
function getNpcPos()
return getCreaturePosition(getNpcId())
end
 
function selfGetPosition()
local t = getNpcPos()
return t.x, t.y, t.z
end
 
msgcontains = doMessageCheck
moveToPosition = selfMoveTo
moveToCreature = selfMoveToCreature
selfMoveToPosition = selfMoveTo
selfGotoIdle = selfIdle
isPlayerPremiumCallback = isPremium
doPosRemoveItem = doRemoveItemIdFromPos
doNpcBuyItem = doPlayerRemoveItem
doNpcSetCreatureFocus = selfFocus
getNpcCid = getNpcId
getDistanceTo = getNpcDistanceTo
getDistanceToCreature = getNpcDistanceToCreature


#20 OFFLINE   Yeetro

Yeetro

    Czeladnik

  • Moderator
  • 46 postów
  • 3 Podziękowało
  • Czas Online: 23h 47m 9s

Napisano 17 listopad 2019 - 20:15

function selfIdle()
    following = false
    attacking = false

    selfAttackCreature(0)
    target = 0
end

function selfSayChannel(cid, message)
    return selfSay(message, cid, false)
end

function selfMoveToCreature(id)
    if(not id or id == 0) then
        return
    end

    local t = getCreaturePosition(id)
    if(not t.x or t.x == nil) then
        return
    end

    selfMoveTo(t.x, t.y, t.z)
    return
end

function getNpcDistanceToCreature(id)
    if(not id or id == 0) then
        selfIdle()
        return nil
    end

    local c = getCreaturePosition(id)
    if(not c.x or c.x == 0) then
        return nil
    end

    local s = getCreaturePosition(getNpcId())
    if(not s.x or s.x == 0 or s.z ~= c.z) then
        return nil
    end

    return math.max(math.abs(s.x - c.x), math.abs(s.y - c.y))
end

function doMessageCheck(message, keyword)
    if(type(keyword) == "table") then
        return table.isStrIn(keyword, message)
    end

    local a, b = message:lower():find(keyword:lower())
    if(a ~= nil and b ~= nil) then
        return true
    end

    return false
end

function doNpcSellItem(cid, itemid, amount, subType, ignoreCap, inBackpacks, backpack)
    local amount = amount or 1
    local subType = subType or 1
    local ignoreCap = ignoreCap and true or false

    local item = 0
    if(isItemStackable(itemid)) then
        if(isItemRune(itemid)) then
            amount = amount * subType
        end

        local count = amount
        repeat
            item = doCreateItemEx(itemid, math.min(100, count))
            if(doPlayerAddItemEx(cid, item, ignoreCap) ~= RETURNVALUE_NOERROR) then
                return 0, 0
            end

            count = count - math.min(100, count)
        until count == 0
        return amount, 0
    end

    local a = 0
    if(inBackpacks) then
        local container = doCreateItemEx(backpack, 1)
        local b = 1
        for i = 1, amount do
            item = doAddContainerItem(container, itemid, subType)
            if(itemid == ITEM_PARCEL) then
                doAddContainerItem(item, ITEM_LABEL)
            end

            if(isInArray({(getContainerCapById(backpack) * B), amount}, i)) then
                if(doPlayerAddItemEx(cid, container, ignoreCap) ~= RETURNVALUE_NOERROR) then
                    b = b - 1
                    break
                end

                a = i
                if(amount > i) then
                    container = doCreateItemEx(backpack, 1)
                    b = b + 1
                end
            end
        end

        return a, b
    end

    for i = 1, amount do
        item = doCreateItemEx(itemid, subType)
        if(itemid == ITEM_PARCEL) then
            doAddContainerItem(item, ITEM_LABEL)
        end

        if(doPlayerAddItemEx(cid, item, ignoreCap) ~= RETURNVALUE_NOERROR) then
            break
        end

        a = i
    end

    return a, 0
end

function doRemoveItemIdFromPos(id, n, position)
    local thing = getThingFromPos({x = position.x, y = position.y, z = position.z, stackpos = 1})
    if(thing.itemid ~= id) then
        return false
    end

    doRemoveItem(thing.uid, n)
    return true
end

function getNpcName()
    return getCreatureName(getNpcId())
end

function getNpcPos()
    return getCreaturePosition(getNpcId())
end

function selfGetPosition()
    local t = getNpcPos()
    return t.x, t.y, t.z
end

msgcontains = doMessageCheck
moveToPosition = selfMoveTo
moveToCreature = selfMoveToCreature
selfMoveToPosition = selfMoveTo
selfGotoIdle = selfIdle
isPlayerPremiumCallback = isPremium
doPosRemoveItem = doRemoveItemIdFromPos
doNpcBuyItem = doPlayerRemoveItem
doNpcSetCreatureFocus = selfFocus
getNpcCid = getNpcId
getDistanceTo = getNpcDistanceTo
getDistanceToCreature = getNpcDistanceToCreature





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Zmień widoczność %s Top 5 Statystyki:

Nowi użytkownicy Najaktywniejsi użytkownicy Aktywne fora Najnowsze posty
  •  remoray
     Rejestracja: 05 kwi 2020
  •  Pi0tRuS;*
     Rejestracja: 05 kwi 2020
  •  concred
     Rejestracja: 05 kwi 2020
  •  Sicek
     Rejestracja: 04 kwi 2020
  •  staneeq99
     Rejestracja: 04 kwi 2020
  •  DenZ
     postów: 213
  •  Hibo
     postów: 109
  •  Kajsiusiak
     postów: 75
  •  ImaG
     postów: 71
  •  matik
     postów: 51
  •  Kosz
     ( tematy: 44 - odpowiedzi: 68 )
  •  Archiwum
     ( tematy: 17 - odpowiedzi: 54 )
  •  Zespoły
     ( tematy: 12 - odpowiedzi: 39 )