Skocz do zawartości

OTS.org.pl ~ Open Tibia Forum wykorzystuje pliki cookie. Privacy Policy Przeczytaj więcej informacji. Aby usunąć tę wiadomość, kliknij przycisk po prawej stronie:    I accept the use of cookies

Toggle shoutbox Shoutbox

%s - zdjęcie Dejzu :

mam na sell Solaria OTS 7.6, gdyby ktos chcial to pisac pw. moge tez wymienic na cos innego ciekawego :P

(21 luty 2020 - 12:45)
%s - zdjęcie xychu :

jak wgrywam mape rl z tibi 7.72 na 7.92 to mi nie moze wystartowac server zamieniam pliki i problem

(20 luty 2020 - 21:08)
%s - zdjęcie matiego1923 :

z czym masz problem

(20 luty 2020 - 21:03)
%s - zdjęcie xychu :

mam rl mape ale nie umiem polaczyc zna sie moze ktos na tym ?

(20 luty 2020 - 20:57)
%s - zdjęcie xychu :

mapa nie jest full, kurde silnik oke i shitow nie ma pas na gm 12/12

(20 luty 2020 - 20:57)
%s - zdjęcie Dejzu :

po wpisaniu /dupa nada mi gma? XD

(20 luty 2020 - 20:49)
%s - zdjęcie Dejzu :

chomikuj xDDD i silnik xDDD ile shelli tam nawalone jest xychu ? XD

(20 luty 2020 - 20:49)
%s - zdjęcie xychu :

tu masz servefull to tibia 7.92 rl mapa

(20 luty 2020 - 20:17)
%s - zdjęcie xychu :

https://chomikuj.pl/kozak1505/OTS+-+ALL/Silniki/7.92

(20 luty 2020 - 20:17)
%s - zdjęcie Dejzu :

nie uzywam discorda:/ tylko ts3 :/

(20 luty 2020 - 19:35)
%s - zdjęcie Venuto :

Napisz na forumowym discordzie, może ktoś pomoże

(20 luty 2020 - 19:32)
%s - zdjęcie Dejzu :

kurcze:/

(20 luty 2020 - 19:29)
%s - zdjęcie Venuto :

Ja jestem zielony w tym :(

(20 luty 2020 - 19:24)
%s - zdjęcie Dejzu :

pomoże ktoś z source na 7.6? posiadam all oprocz projektu do deva i nie ogarniam jak to zrobic :/

(20 luty 2020 - 19:21)
%s - zdjęcie Dejzu :

7.60 lepsze

(20 luty 2020 - 19:16)
%s - zdjęcie Venuto :

Też bym chętnie 7.92 się pobawił

(20 luty 2020 - 19:13)
%s - zdjęcie xychu :

witam , szukam silnika lub mapy pod serwer 7.92 posiada moze ktos ? lub 8.0 pozdarwiam

(20 luty 2020 - 18:45)
%s - zdjęcie xychu :

tibia serwer 7.92 rl mapo

(20 luty 2020 - 18:45)
%s - zdjęcie matiego1923 :

a jakis starszy? chodzi mi glownie o areny z potworami itp

(20 luty 2020 - 15:40)
%s - zdjęcie dewral :

cieżko bedzie o nowego mazurka xd

(20 luty 2020 - 15:31)

Zdjęcie

[TFS 1.2] [Creaturescripts] Outfit bonus

Outfit bonus for tfs 1.2 outfit bonus

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 OFFLINE   DenZ

DenZ

    Administrator

  • Administrator
  • 198 postów
  • 4 Podziękowało
  • GG::13172999
  • LokalizacjaPolska
  • Czas Online: 1d 9h 14m 14s

Napisano 30 kwiecień 2019 - 22:17

Autor: Stigma

wewnątrz data / events / scripts / creature.lua (upewnij się, że onChangeOutfit jest ustawiony na 1 w events.xml)

Proszę Zalogować się lub Zarejestrować żeby zobaczyć ukrytą zawartość

wewnątrz data / creaturescripts / scripts / login.lua (wewnątrz funkcji onLogin)

Proszę Zalogować się lub Zarejestrować żeby zobaczyć ukrytą zawartość

Proszę Zalogować się lub Zarejestrować żeby zobaczyć ukrytą zawartość

Proszę Zalogować się lub Zarejestrować żeby zobaczyć ukrytą zawartość

identyfikator powinien być inny dla każdego bonusu, aby skrypt mógł zidentyfikować warunki
w moim przykładzie zacząłem od 1 dla premii obywatelskiej i użyłem 2 dla myśliwego, jeśli miałbyś kontynuować, to poszedłbyś 3, 4, 5 itd.
parametry powinny znajdować się wewnątrz tabeli, {param = some_condition_param, value = value_to_set}
oto dostępne parametry dla tfs 1.2:
 

Proszę Zalogować się lub Zarejestrować żeby zobaczyć ukrytą zawartość

 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Creaturescripts, Outfit bonus for tfs 1.2, outfit bonus

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych